Uticaj elektronske trgovine na ponašanje potrošaća i konkurentnost preduzeća
Priložene datoteke:
- MR - Uticaj elektronske trgovine na ponasanje potrosaca i konkurentnost preduzeca ( veličina: 11,65 MB, broj pregleda: 3637 )
Kategorije objave:
Master rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis,
author = {Sandra Živanović},
title = {Uticaj elektronske trgovine na ponašanje potrošaća i konkurentnost preduzeća},
school = {Univerzitet Singidunum},
year = 2012
}
RT Dissertation A1 Sandra Živanović T1 Uticaj elektronske trgovine na ponašanje potrošaća i konkurentnost preduzeća AD Univerzitet Singidunum YR 2012 SF master thesis; research
S. Živanović. (2012). Uticaj elektronske trgovine na ponašanje potrošaća i konkurentnost preduzeća (Master's thesis), Univerzitet Singidunum