Direktni marketing i znanje o korisniku kao faktor sticanja konkurentske prednosti na tržištu elektronskih komunikacija
Priložene datoteke:
- MR - Direktni marketing i znanje o korisniku kao faktor sticanja konkurentske prednosti na trži ( veličina: 7,91 MB, broj pregleda: 766 )
Kategorije objave:
Master rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis,
author = {Nenad Mitić},
title = {Direktni marketing i znanje o korisniku kao faktor sticanja konkurentske prednosti na tržištu elektronskih komunikacija},
school = {Univerzitet Singidunum},
year = 2013
}
RT Dissertation A1 Nenad Mitić T1 Direktni marketing i znanje o korisniku kao faktor sticanja konkurentske prednosti na tržištu elektronskih komunikacija AD Univerzitet Singidunum YR 2013 SF master thesis; research
N. Mitić. (2013). Direktni marketing i znanje o korisniku kao faktor sticanja konkurentske prednosti na tržištu elektronskih komunikacija (Master's thesis), Univerzitet Singidunum