Direktni marketing i znanje o korisniku kao faktor sticanja konkurentske prednosti na tržištu elektronskih komunikacija

Kandidat:

Mentor: Gojko Grubor

Institucija: Univerzitet Singidunum, 2013


Preuzimanje citata:

BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis,
  author = {Nenad Mitić}, 
  title  = {Direktni marketing i znanje o korisniku kao faktor sticanja konkurentske prednosti na tržištu elektronskih komunikacija},
  school = {Univerzitet Singidunum},
  year   = 2013
}
RefWorks Tagged format
RT Dissertation
A1 Nenad Mitić
T1 Direktni marketing i znanje o korisniku kao faktor sticanja konkurentske prednosti na tržištu elektronskih komunikacija
AD Univerzitet Singidunum
YR 2013
SF master thesis; research
Unapred formatirani prikaz citata
N. Mitić. (2013). Direktni marketing i znanje o korisniku kao faktor sticanja konkurentske prednosti na tržištu elektronskih komunikacija (Master's thesis), Univerzitet Singidunum