Promocija i liderstvo kao faktori kreiranja održive konkurentske prednosti - studija slučaja Banka Intesa

Mentor: Miroslav Lutovac

Institucija: Univerzitet Singidunum, 2013

Priložene datoteke:

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis,
  author = {Sanja Matijašević Dimitrijeski}, 
  title  = {Promocija i liderstvo kao faktori kreiranja održive konkurentske prednosti - studija slučaja Banka Intesa},
  school = {Univerzitet Singidunum},
  year   = 2013
}
RefWorks Tagged format
RT Dissertation
A1 Sanja Matijašević Dimitrijeski
T1 Promocija i liderstvo kao faktori kreiranja održive konkurentske prednosti - studija slučaja Banka Intesa
AD Univerzitet Singidunum
YR 2013
SF master thesis; research
Unapred formatirani prikaz citata
S. Matijašević Dimitrijeski. (2013). Promocija i liderstvo kao faktori kreiranja održive konkurentske prednosti - studija slučaja Banka Intesa (Master's thesis), Univerzitet Singidunum