Promocija i liderstvo kao faktori kreiranja održive konkurentske prednosti - studija slučaja Banka Intesa
Kandidat:
Sanja Matijašević Dimitrijeski
Mentor: Miroslav Lutovac
Institucija: Univerzitet Singidunum, 2013
Priložene datoteke:
- MR - Promocija i liderstvo kao faktori kreiranja održive konkurentske prednosti - studija sluca ( veličina: 882,75 KB, broj pregleda: 2093 )
Kategorije objave:
Master rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Sanja Matijašević Dimitrijeski}, title = {Promocija i liderstvo kao faktori kreiranja održive konkurentske prednosti - studija slučaja Banka Intesa}, school = {Univerzitet Singidunum}, year = 2013 }
RT Dissertation A1 Sanja Matijašević Dimitrijeski T1 Promocija i liderstvo kao faktori kreiranja održive konkurentske prednosti - studija slučaja Banka Intesa AD Univerzitet Singidunum YR 2013 SF master thesis; research
S. Matijašević Dimitrijeski. (2013). Promocija i liderstvo kao faktori kreiranja održive konkurentske prednosti - studija slučaja Banka Intesa (Master's thesis), Univerzitet Singidunum