Uticaj sredstava za prenos propagandnih poruka na lojalnost potrošača
Priložene datoteke:
- MR - Uticaj sredstava za prenos propagandnih poruka na lojalnost potrošaca ( veličina: 1,5 MB, broj pregleda: 4472 )
Kategorije objave:
Master rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Sanja Zaborski}, title = {Uticaj sredstava za prenos propagandnih poruka na lojalnost potrošača}, school = {Univerzitet Singidunum}, year = 2013 }
RT Dissertation A1 Sanja Zaborski T1 Uticaj sredstava za prenos propagandnih poruka na lojalnost potrošača AD Univerzitet Singidunum YR 2013 SF master thesis; research
S. Zaborski. (2013). Uticaj sredstava za prenos propagandnih poruka na lojalnost potrošača (Master's thesis), Univerzitet Singidunum