Ekonomska propaganda i upravljanje odnosima sa potrošačima kao faktor konkurentnosti kompanije
Priložene datoteke:
- MR - Ekonomska propaganda i upravljanje odnosima sa potrošacima kao faktor konkurentnosti kompa ( veličina: 2,72 MB, broj pregleda: 4251 )
Kategorije objave:
Master rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Marija Aleksić}, title = {Ekonomska propaganda i upravljanje odnosima sa potrošačima kao faktor konkurentnosti kompanije}, school = {Univerzitet Singidunum}, year = 2013 }
RT Dissertation A1 Marija Aleksić T1 Ekonomska propaganda i upravljanje odnosima sa potrošačima kao faktor konkurentnosti kompanije AD Univerzitet Singidunum YR 2013 SF master thesis; research
M. Aleksić. (2013). Ekonomska propaganda i upravljanje odnosima sa potrošačima kao faktor konkurentnosti kompanije (Master's thesis), Univerzitet Singidunum