Marketing istraživanja kao determinanta promocionog miksa
Priložene datoteke:
- MR - Marketing istraživanja kao determinanta promocionog miksa ( veličina: 2,63 MB, broj pregleda: 2721 )
Kategorije objave:
Master rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis,
author = {Miloš Jokanović},
title = {Marketing istraživanja kao determinanta promocionog miksa},
school = {Univerzitet Singidunum},
year = 2013
}
RT Dissertation A1 Miloš Jokanović T1 Marketing istraživanja kao determinanta promocionog miksa AD Univerzitet Singidunum YR 2013 SF master thesis; research
M. Jokanović. (2013). Marketing istraživanja kao determinanta promocionog miksa (Master's thesis), Univerzitet Singidunum