Marketing istraživanja kao determinanta promocionog miksa
Priložene datoteke:
- MR - Marketing istraživanja kao determinanta promocionog miksa ( veličina: 2,63 MB, broj pregleda: 2613 )
Kategorije objave:
Master rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Miloš Jokanović}, title = {Marketing istraživanja kao determinanta promocionog miksa}, school = {Univerzitet Singidunum}, year = 2013 }
RT Dissertation A1 Miloš Jokanović T1 Marketing istraživanja kao determinanta promocionog miksa AD Univerzitet Singidunum YR 2013 SF master thesis; research
M. Jokanović. (2013). Marketing istraživanja kao determinanta promocionog miksa (Master's thesis), Univerzitet Singidunum