Uticaj prodajnog prostora i ponašanja potrošača na promociju proizvoda
Kandidat:
Ljubica Šaršanski Vuletić
Mentor: Jelena Stanković
Institucija: Univerzitet Singidunum, 2013
Priložene datoteke:
- MR - Uticaj prodajnog prostora i ponašanja potrošača na promociju proizvoda ( veličina: 609,76 KB, broj pregleda: 5648 )
Kategorije objave:
Master rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Ljubica Šaršanski Vuletić}, title = {Uticaj prodajnog prostora i ponašanja potrošača na promociju proizvoda}, school = {Univerzitet Singidunum}, year = 2013 }
RT Dissertation A1 Ljubica Šaršanski Vuletić T1 Uticaj prodajnog prostora i ponašanja potrošača na promociju proizvoda AD Univerzitet Singidunum YR 2013 SF master thesis; research
L. Šaršanski Vuletić. (2013). Uticaj prodajnog prostora i ponašanja potrošača na promociju proizvoda (Master's thesis), Univerzitet Singidunum