Uloga evolucije marketing menadžment koncepta u građenju brenda trgovinskih organizacija
Priložene datoteke:
- MR - Uloga evolucije marketing menadžment koncepta u građenju brenda trgovinskih organizacija ( veličina: 3,99 MB, broj pregleda: 2854 )
Kategorije objave:
Master rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Marko Basta}, title = {Uloga evolucije marketing menadžment koncepta u građenju brenda trgovinskih organizacija}, school = {Univerzitet Singidunum}, year = 2013 }
RT Dissertation A1 Marko Basta T1 Uloga evolucije marketing menadžment koncepta u građenju brenda trgovinskih organizacija AD Univerzitet Singidunum YR 2013 SF master thesis; research
M. Basta. (2013). Uloga evolucije marketing menadžment koncepta u građenju brenda trgovinskih organizacija (Master's thesis), Univerzitet Singidunum