Uloga integrisanih marketing komunikacija i socijalnih mreža u kreiranju odnosa sa potrošačima

Mentor: Gordana Dobrijević

Institucija: Univerzitet Singidunum, 2013

Priložene datoteke:

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis,
  author = {Ljiljana Rupar}, 
  title  = {Uloga integrisanih marketing komunikacija i socijalnih mreža u kreiranju odnosa sa potrošačima},
  school = {Univerzitet Singidunum},
  year   = 2013
}
RefWorks Tagged format
RT Dissertation
A1 Ljiljana Rupar
T1 Uloga integrisanih marketing komunikacija i socijalnih mreža u kreiranju odnosa sa potrošačima
AD Univerzitet Singidunum
YR 2013
SF master thesis; research
Unapred formatirani prikaz citata
L. Rupar. (2013). Uloga integrisanih marketing komunikacija i socijalnih mreža u kreiranju odnosa sa potrošačima (Master's thesis), Univerzitet Singidunum