 
	Uticaj medijskog oglašavanja brenda na lojalnost potrošača
        Priložene datoteke:
        
    - MR - Uticaj medijskog oglašavanja brenda na lojalnost potrošača ( veličina: 4,69 MB, broj pregleda: 2576 )
        Kategorije objave:
                    Master rad
            
	Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
		Preuzimanje citata:
		
		
BibTeX format
			
		RefWorks Tagged format
		
			
		Unapred formatirani prikaz citata
		
			
	
    
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis,
  author = {Aleksandra Rašić}, 
  title  = {Uticaj medijskog oglašavanja brenda na lojalnost potrošača},
  school = {Univerzitet Singidunum},
  year   = 2013
}
		RT Dissertation A1 Aleksandra Rašić T1 Uticaj medijskog oglašavanja brenda na lojalnost potrošača AD Univerzitet Singidunum YR 2013 SF master thesis; research
A. Rašić. (2013). Uticaj medijskog oglašavanja brenda na lojalnost potrošača (Master's thesis), Univerzitet Singidunum