Uticaj medijskog oglašavanja brenda na lojalnost potrošača
Priložene datoteke:
- MR - Uticaj medijskog oglašavanja brenda na lojalnost potrošača ( veličina: 4,69 MB, broj pregleda: 2474 )
Kategorije objave:
Master rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Aleksandra Rašić}, title = {Uticaj medijskog oglašavanja brenda na lojalnost potrošača}, school = {Univerzitet Singidunum}, year = 2013 }
RT Dissertation A1 Aleksandra Rašić T1 Uticaj medijskog oglašavanja brenda na lojalnost potrošača AD Univerzitet Singidunum YR 2013 SF master thesis; research
A. Rašić. (2013). Uticaj medijskog oglašavanja brenda na lojalnost potrošača (Master's thesis), Univerzitet Singidunum