Karakteristike direktnog marketinga kao oblika tržišnog komuniciranja sa osvrtom na kompaniju NCR
Priložene datoteke:
- MR - Karakteristike direktnog marketinga kao oblika tržišnog komuniciranja sa osvrtom na kompa ( veličina: 1,49 MB, broj pregleda: 4763 )
Kategorije objave:
Master rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Sandra Lobor}, title = {Karakteristike direktnog marketinga kao oblika tržišnog komuniciranja sa osvrtom na kompaniju NCR}, school = {Univerzitet Singidunum}, year = 2013 }
RT Dissertation A1 Sandra Lobor T1 Karakteristike direktnog marketinga kao oblika tržišnog komuniciranja sa osvrtom na kompaniju NCR AD Univerzitet Singidunum YR 2013 SF master thesis; research
S. Lobor. (2013). Karakteristike direktnog marketinga kao oblika tržišnog komuniciranja sa osvrtom na kompaniju NCR (Master's thesis), Univerzitet Singidunum