Oblikovanje tržišne ponude za plasiranje flaširane vode na domaćem tržištu i strategija pozicioniranja brenda u svesti potrošača

Mentor: Milorad Miljković

Institucija: Univerzitet Singidunum, 2013

Priložene datoteke:

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis,
  author = {Vanja Simendić}, 
  title  = {Oblikovanje tržišne ponude za plasiranje flaširane vode na domaćem tržištu i strategija pozicioniranja brenda u svesti potrošača},
  school = {Univerzitet Singidunum},
  year   = 2013
}
RefWorks Tagged format
RT Dissertation
A1 Vanja Simendić
T1 Oblikovanje tržišne ponude za plasiranje flaširane vode na domaćem tržištu i strategija pozicioniranja brenda u svesti potrošača
AD Univerzitet Singidunum
YR 2013
SF master thesis; research
Unapred formatirani prikaz citata
V. Simendić. (2013). Oblikovanje tržišne ponude za plasiranje flaširane vode na domaćem tržištu i strategija pozicioniranja brenda u svesti potrošača (Master's thesis), Univerzitet Singidunum