Upravljanje odnosa sa potrošačima - CRM na primeru ANZ banke
Priložene datoteke:
- MR - Upravljanje odnosa sa potrošačima - CRM na primeru ANZ banke ( veličina: 2,54 MB, broj pregleda: 4863 )
Kategorije objave:
Master rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Srđan Pelević}, title = {Upravljanje odnosa sa potrošačima - CRM na primeru ANZ banke}, school = {Univerzitet Singidunum}, year = 2013 }
RT Dissertation A1 Srđan Pelević T1 Upravljanje odnosa sa potrošačima - CRM na primeru ANZ banke AD Univerzitet Singidunum YR 2013 SF master thesis; research
S. Pelević. (2013). Upravljanje odnosa sa potrošačima - CRM na primeru ANZ banke (Master's thesis), Univerzitet Singidunum