Emotional components in tourism branding, case study Cyprus
Priložene datoteke:
- MR - Emotional components in tourism branding, case study Cyprus ( veličina: 1,92 MB, broj pregleda: 3571 )
Kategorije objave:
Master rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Emilija Đorđević}, title = {Emotional components in tourism branding, case study Cyprus}, school = {Univerzitet Singidunum}, year = 2014 }
RT Dissertation A1 Emilija Đorđević T1 Emotional components in tourism branding, case study Cyprus AD Univerzitet Singidunum YR 2014 SF master thesis; research
E. Đorđević. (2014). Emotional components in tourism branding, case study Cyprus (Master's thesis), Univerzitet Singidunum