Brend i lojalnost brendu na primeru građenja lojalnosti putem Facebook-a
Priložene datoteke:
- MR - Brend i lojalnost brendu na primeru građenja lojalnosti putem Facebook-a ( veličina: 3,04 MB, broj pregleda: 3250 )
Kategorije objave:
Master rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Marina Jovanović}, title = {Brend i lojalnost brendu na primeru građenja lojalnosti putem Facebook-a}, school = {Univerzitet Singidunum}, year = 2014 }
RT Dissertation A1 Marina Jovanović T1 Brend i lojalnost brendu na primeru građenja lojalnosti putem Facebook-a AD Univerzitet Singidunum YR 2014 SF master thesis; research
M. Jovanović. (2014). Brend i lojalnost brendu na primeru građenja lojalnosti putem Facebook-a (Master's thesis), Univerzitet Singidunum