Uloga i značaj proizvodnog programa pri donošenju odluka o kupovini na primeru kompanije Forma Ideale
Priložene datoteke:
- MR - Uloga i značaj proizvodnog programa pri donošenju odluka o kupovini na primeru kompanije ( veličina: 1,33 MB, broj pregleda: 3227 )
Kategorije objave:
Master rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Dragana Damnjanović}, title = {Uloga i značaj proizvodnog programa pri donošenju odluka o kupovini na primeru kompanije Forma Ideale}, school = {Univerzitet Singidunum}, year = 2014 }
RT Dissertation A1 Dragana Damnjanović T1 Uloga i značaj proizvodnog programa pri donošenju odluka o kupovini na primeru kompanije Forma Ideale AD Univerzitet Singidunum YR 2014 SF master thesis; research
D. Damnjanović. (2014). Uloga i značaj proizvodnog programa pri donošenju odluka o kupovini na primeru kompanije Forma Ideale (Master's thesis), Univerzitet Singidunum