Uloga marketing menadžmenta i praćenja ponašanja potrošača u oblasti trgovine rezervnim delovima

Mentor: Jelena Stanković

Institucija: Univerzitet Singidunum, 2013

Priložene datoteke:

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis,
  author = {Nataša Preradović}, 
  title  = {Uloga marketing menadžmenta i praćenja ponašanja potrošača u oblasti trgovine rezervnim delovima},
  school = {Univerzitet Singidunum},
  year   = 2013
}
RefWorks Tagged format
RT Dissertation
A1 Nataša Preradović
T1 Uloga marketing menadžmenta i praćenja ponašanja potrošača u oblasti trgovine rezervnim delovima
AD Univerzitet Singidunum
YR 2013
SF master thesis; research
Unapred formatirani prikaz citata
N. Preradović. (2013). Uloga marketing menadžmenta i praćenja ponašanja potrošača u oblasti trgovine rezervnim delovima (Master's thesis), Univerzitet Singidunum