Uloga marketing menadžmenta i praćenja ponašanja potrošača u oblasti trgovine rezervnim delovima
Priložene datoteke:
- MR - Uloga marketing menadžmenta i praćenja ponašanja potrošača u oblasti trgovine rezervni ( veličina: 1019,76 KB, broj pregleda: 1735 )
Kategorije objave:
Master rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Nataša Preradović}, title = {Uloga marketing menadžmenta i praćenja ponašanja potrošača u oblasti trgovine rezervnim delovima}, school = {Univerzitet Singidunum}, year = 2013 }
RT Dissertation A1 Nataša Preradović T1 Uloga marketing menadžmenta i praćenja ponašanja potrošača u oblasti trgovine rezervnim delovima AD Univerzitet Singidunum YR 2013 SF master thesis; research
N. Preradović. (2013). Uloga marketing menadžmenta i praćenja ponašanja potrošača u oblasti trgovine rezervnim delovima (Master's thesis), Univerzitet Singidunum