Uticaj medijskog oglašavanja na lojalnost potrošača
Priložene datoteke:
- MR - Uticaj medijskog oglašavanja na lojalnost potrošača ( veličina: 546,42 KB, broj pregleda: 3338 )
Kategorije objave:
Master rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Uroš Mitić}, title = {Uticaj medijskog oglašavanja na lojalnost potrošača}, school = {Univerzitet Singidunum}, year = 2014 }
RT Dissertation A1 Uroš Mitić T1 Uticaj medijskog oglašavanja na lojalnost potrošača AD Univerzitet Singidunum YR 2014 SF master thesis; research
U. Mitić. (2014). Uticaj medijskog oglašavanja na lojalnost potrošača (Master's thesis), Univerzitet Singidunum