Uticaj reklame na izgradnju ličnosti brenda kroz primer kompanije Dizni
Priložene datoteke:
- MR - Uticaj reklame na izgradnju ličnosti brenda kroz primer kompanije Dizni ( veličina: 4,7 MB, broj pregleda: 2239 )
Kategorije objave:
Master rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Jovana Marić}, title = {Uticaj reklame na izgradnju ličnosti brenda kroz primer kompanije Dizni}, school = {Univerzitet Singidunum}, year = 2014 }
RT Dissertation A1 Jovana Marić T1 Uticaj reklame na izgradnju ličnosti brenda kroz primer kompanije Dizni AD Univerzitet Singidunum YR 2014 SF master thesis; research
J. Marić. (2014). Uticaj reklame na izgradnju ličnosti brenda kroz primer kompanije Dizni (Master's thesis), Univerzitet Singidunum