Upravljanje marketingom u preduzeću i stvaranje održive konkurentske prednosti
Priložene datoteke:
- MR - Upravljanje marketingom u preduzeću i stvaranje održive konkurentske prednosti ( veličina: 793,09 KB, broj pregleda: 4901 )
Kategorije objave:
Master rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Bojan Rajin}, title = {Upravljanje marketingom u preduzeću i stvaranje održive konkurentske prednosti}, school = {Univerzitet Singidunum}, year = 2014 }
RT Dissertation A1 Bojan Rajin T1 Upravljanje marketingom u preduzeću i stvaranje održive konkurentske prednosti AD Univerzitet Singidunum YR 2014 SF master thesis; research
B. Rajin. (2014). Upravljanje marketingom u preduzeću i stvaranje održive konkurentske prednosti (Master's thesis), Univerzitet Singidunum