Distribucija i promocija kao elementi marketing miksa na primeru kompanije Starbaks
Priložene datoteke:
- MR - Distribucija i promocija kao elementi marketing miksa na primeru kompanije Starbaks ( veličina: 4,96 MB, broj pregleda: 14810 )
Kategorije objave:
Master rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis,
author = {Igor Protić},
title = {Distribucija i promocija kao elementi marketing miksa na primeru kompanije Starbaks},
school = {Univerzitet Singidunum},
year = 2013
}
RT Dissertation A1 Igor Protić T1 Distribucija i promocija kao elementi marketing miksa na primeru kompanije Starbaks AD Univerzitet Singidunum YR 2013 SF master thesis; research
I. Protić. (2013). Distribucija i promocija kao elementi marketing miksa na primeru kompanije Starbaks (Master's thesis), Univerzitet Singidunum