Distribucija i promocija kao elementi marketing miksa na primeru kompanije Starbaks
Priložene datoteke:
- MR - Distribucija i promocija kao elementi marketing miksa na primeru kompanije Starbaks ( veličina: 4,96 MB, broj pregleda: 14692 )
Kategorije objave:
Master rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Igor Protić}, title = {Distribucija i promocija kao elementi marketing miksa na primeru kompanije Starbaks}, school = {Univerzitet Singidunum}, year = 2013 }
RT Dissertation A1 Igor Protić T1 Distribucija i promocija kao elementi marketing miksa na primeru kompanije Starbaks AD Univerzitet Singidunum YR 2013 SF master thesis; research
I. Protić. (2013). Distribucija i promocija kao elementi marketing miksa na primeru kompanije Starbaks (Master's thesis), Univerzitet Singidunum