Uloga Interneta u kreiranju brenda u hotelijerstvu
Priložene datoteke:
- MR - Uloga Interneta u kreiranju brenda u hotelijerstvu ( veličina: 1,34 MB, broj pregleda: 2773 )
Kategorije objave:
Master rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Jasmina Muharemović}, title = {Uloga Interneta u kreiranju brenda u hotelijerstvu}, school = {Univerzitet Singidunum}, year = 2014 }
RT Dissertation A1 Jasmina Muharemović T1 Uloga Interneta u kreiranju brenda u hotelijerstvu AD Univerzitet Singidunum YR 2014 SF master thesis; research
J. Muharemović. (2014). Uloga Interneta u kreiranju brenda u hotelijerstvu (Master's thesis), Univerzitet Singidunum