Uloga Interneta u kreiranju brenda u hotelijerstvu
Priložene datoteke:
- MR - Uloga Interneta u kreiranju brenda u hotelijerstvu ( veličina: 1,34 MB, broj pregleda: 3055 )
Kategorije objave:
Master rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis,
author = {Jasmina Muharemović},
title = {Uloga Interneta u kreiranju brenda u hotelijerstvu},
school = {Univerzitet Singidunum},
year = 2014
}
RT Dissertation A1 Jasmina Muharemović T1 Uloga Interneta u kreiranju brenda u hotelijerstvu AD Univerzitet Singidunum YR 2014 SF master thesis; research
J. Muharemović. (2014). Uloga Interneta u kreiranju brenda u hotelijerstvu (Master's thesis), Univerzitet Singidunum