Analiza faktora koji utiču na izbor sredstava i tehnika masovnog i direktnog komuniciranja u funkciji formiranja promotivnog miksa sa ciljem unapređenja konkurentske prednosti
Priložene datoteke:
- MR - Analiza faktora koji utiču na izbor sredstava i tehnika masovnog i direktnog komuniciranja ( veličina: 1,47 MB, broj pregleda: 3061 )
Kategorije objave:
Master rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Marija Španović}, title = {Analiza faktora koji utiču na izbor sredstava i tehnika masovnog i direktnog komuniciranja u funkciji formiranja promotivnog miksa sa ciljem unapređenja konkurentske prednosti}, school = {Univerzitet Singidunum}, year = 2014 }
RT Dissertation A1 Marija Španović T1 Analiza faktora koji utiču na izbor sredstava i tehnika masovnog i direktnog komuniciranja u funkciji formiranja promotivnog miksa sa ciljem unapređenja konkurentske prednosti AD Univerzitet Singidunum YR 2014 SF master thesis; research
M. Španović. (2014). Analiza faktora koji utiču na izbor sredstava i tehnika masovnog i direktnog komuniciranja u funkciji formiranja promotivnog miksa sa ciljem unapređenja konkurentske prednosti (Master's thesis), Univerzitet Singidunum