Analiza faktora koji utiču na izbor sredstava i tehnika masovnog i direktnog komuniciranja u funkciji formiranja promotivnog miksa sa ciljem unapređenja konkurentske prednosti

Mentor: Vladimir Matović

Institucija: Univerzitet Singidunum, 2014


Preuzimanje citata:

BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis,
  author = {Marija Španović}, 
  title  = {Analiza faktora koji utiču na izbor sredstava i tehnika masovnog i direktnog komuniciranja u funkciji formiranja promotivnog miksa sa ciljem unapređenja konkurentske prednosti},
  school = {Univerzitet Singidunum},
  year   = 2014
}
RefWorks Tagged format
RT Dissertation
A1 Marija Španović
T1 Analiza faktora koji utiču na izbor sredstava i tehnika masovnog i direktnog komuniciranja u funkciji formiranja promotivnog miksa sa ciljem unapređenja konkurentske prednosti
AD Univerzitet Singidunum
YR 2014
SF master thesis; research
Unapred formatirani prikaz citata
M. Španović. (2014). Analiza faktora koji utiču na izbor sredstava i tehnika masovnog i direktnog komuniciranja u funkciji formiranja promotivnog miksa sa ciljem unapređenja konkurentske prednosti (Master's thesis), Univerzitet Singidunum