Uticaj ekonomske propagande na ponašanje potrošača na primeru kompanije Tesco
Priložene datoteke:
- MR - Uticaj ekonomske propagande na ponašanje potrošača na primeru kompanije Tesco ( veličina: 711,37 KB, broj pregleda: 3350 )
Kategorije objave:
Master rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Aleksandra Vuković}, title = {Uticaj ekonomske propagande na ponašanje potrošača na primeru kompanije Tesco}, school = {Univerzitet Singidunum}, year = 2014 }
RT Dissertation A1 Aleksandra Vuković T1 Uticaj ekonomske propagande na ponašanje potrošača na primeru kompanije Tesco AD Univerzitet Singidunum YR 2014 SF master thesis; research
A. Vuković. (2014). Uticaj ekonomske propagande na ponašanje potrošača na primeru kompanije Tesco (Master's thesis), Univerzitet Singidunum