Brendiranje u digitalnom marketingu na primeru kompanije The New York Times Digital
Priložene datoteke:
- MR - Brendiranje u digitalnom marketingu na primeru kompanije The New York Times Digital ( veličina: 1,03 MB, broj pregleda: 5412 )
Kategorije objave:
Master rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis,
author = {Marija Kokić},
title = {Brendiranje u digitalnom marketingu na primeru kompanije The New York Times Digital},
school = {Univerzitet Singidunum},
year = 2015
}
RT Dissertation A1 Marija Kokić T1 Brendiranje u digitalnom marketingu na primeru kompanije The New York Times Digital AD Univerzitet Singidunum YR 2015 SF master thesis; research
M. Kokić. (2015). Brendiranje u digitalnom marketingu na primeru kompanije The New York Times Digital (Master's thesis), Univerzitet Singidunum