Strategija marke u funkciji tržišnog pozicioniranja hotelskih lanaca
Priložene datoteke
- DRR - Strategija marke u funkciji tržišnog pozicioniranja hotelskih lanaca ( 3,5 MB, broj pregleda: 2586 )
Kategorije objave
Doktorski rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@phdthesis{Svorcan-2011-phd, author = {Novak Svorcan}, title = {Strategija marke u funkciji tržišnog pozicioniranja hotelskih lanaca}, school = {Univerzitet Singidunum}, year = 2011 }
RT Dissertation A1 Novak Svorcan T1 Strategija marke u funkciji tržišnog pozicioniranja hotelskih lanaca AD Univerzitet Singidunum YR 2011 SF doctoral dissertation; research
N. Svorcan. (2011). Strategija marke u funkciji tržišnog pozicioniranja hotelskih lanaca (Doctoral dissertation), Univerzitet Singidunum