Preduzeće i njegovo okruženje sa posebnim osvrtom na prirodno okruženje
Preduzeće i njegovo okruženje sa posebnim osvrtom na prirodno okruženje
Autori:
Izdanje: Naučni skup Sinergija 2011
Oblast: Sinergija - X naučni skup
Stranice: 437-443
Apstrakt:
Marketing okruženje preduzeća obuhvata sve one faktore koji mogu neposredno ili posredno da utiču na njegovo poslovanje. Da bi se razumelo marketing okruženje, preduzeće treba stalno da ocenjuje faktore okruženja. Ti faktori su promenljivi, pa je zadatak preduzeća da ih stalno analizira i kontroliše. Marketing okruženje je u stalnom previranju, stvarajući nove mogućnosti s jedne, odnosno nove opasnosti s druge strane.
ISBN: 978-99955-26-25-2
ISBN: 978-99955-26-25-2
Ključne reči: okruženje, marketing, zagađenje, tehnologija, priroda
Priložene datoteke:
- SN - Preduzeće i njegovo okruženje sa posebnim osvrtom na prirodno okruženje ( veličina: 479,69 KB, broj pregleda: 8442 )
Kategorije objave:
Radovi na naučnom skupu Sinergija 2012, Bijeljina, BiH
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@article{article, author = {M. Miljković, S. Alčaković and N. Perović}, title = {Preduzeće i njegovo okruženje sa posebnim osvrtom na prirodno okruženje}, journal = {Naučni skup Sinergija 2011}, year = 2012, pages = {437-443}}
RT Conference Proceedings A1 Milorad Miljković A1 Slavko Alčaković A1 Nataša Perović T1 Preduzeće i njegovo okruženje sa posebnim osvrtom na prirodno okruženje AD Univerzitet Sinergija, Bijeljina, Republika Srpska, Bosna i Hercegovina YR 2012
M. Miljković, S. Alčaković and N. Perović, Preduzeće i njegovo okruženje sa posebnim osvrtom na prirodno okruženje, Univerzitet Sinergija, 2012