Komparativna analiza sistema za učenje na daljinu
Komparativna analiza sistema za učenje na daljinu
Autori:
Izdanje: Naučni skup Sinergija 2011
Oblast: Sinergija - VIII naučni skup
Stranice: 139-143
Apstrakt:
Komunikacione tehnologije imaju važnu ulogu u obrazovanju na daljinu, a njihove prednosti i ograničenja utiču na način predstavljanja informacija, interakciju sa korisnicima i proveru usvojenih znanja. Pri uvođenju komunikacionih tehnologija u obrazovanje potrebno je: uvažiti individualne razlike, dozvoliti sposobnijim i studentima sa većim predznanjem da brže napreduju i znati da mašina može dobro obaviti zadatak, samo ako je u nju uložen dobar program. Ovaj rad ima za cilj upoređivanje dva sistema za učenje na daljinu, Atlas i Moodle.
ISBN: 978-99955-26-21-4
ISBN: 978-99955-26-21-4
Ključne reči: Učenje na daljinu, Moodle platforma, Atlas platforma
Priložene datoteke:
- SN - Komparativna analiza sistema za učenje na daljinu ( veličina: 336,54 KB, broj pregleda: 1928 )
Kategorije objave:
Radovi na naučnom skupu Sinergija 2011, Bijeljina, BiH
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@article{article, author = {N. Stanić and J. Gavrilović}, title = {Komparativna analiza sistema za učenje na daljinu}, journal = {Naučni skup Sinergija 2011}, year = 2011, pages = {139-143}}
RT Conference Proceedings A1 Nenad Stanić A1 Jelena Gavrilović T1 Komparativna analiza sistema za učenje na daljinu AD Univerzitet Sinergija, Bijeljina, Republika Srpska, Bosna i Hercegovina YR 2011
N. Stanić and J. Gavrilović, Komparativna analiza sistema za učenje na daljinu, Univerzitet Sinergija, 2011