Karakteristike turističkog tržišta Beograda

Autori: Tamara Lazović

Izdanje: Naučni skup Sinergija 2010

Oblast: Sinergija - VI naučni skup

Stranice: 592-600

Apstrakt:
Posledice dešavanja krajem XX veka, iako pogubne za strukturu i razvoj grada Beograda, ubrzano su počele da se saniraju na početku XXI veka. Grad Beograd postepeno vraća ugled evropske metropole i uspostavlja prekinute veze sa evropskim okruženjem. Današnje hotelsko tržište Beograda ulazi u period tranzicije sa procesima modernizacije - renoviranja i uz izgradnju novih projekata u hotelskoj industriji u narednom periodu. Tržište je kao i u ostalim sektorima nerazvijeno, većina trenutne ponude je ispod standarda koji se sreću u razvijenim ekonomijama. Nadalje stiče se pogrešan utisak o standardizaciji koja je primenjena, a koja ne zadovoljava međunarodni sistem klasifikacije hotela. Namera nam je da u ovom radu obradimo osnovne karakteristike turističkog tržišta Beograda. Da bi se obradio ovaj slaožen problem jedne od najinteresandtnijih turističkih destinacija u jugoistočnoj Evropi u radu ćemo izložiti karakteristike turističe tražnje i ponude Beograda, zaključna razmatranja i predloge za poboljšanje stanja na turističkom tržištu Beograda.
Ključne reči: tržište, pozicioniranje, turistička tražnja i ponuda.
Priložene datoteke:

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@article{article,
  author  = {T. Lazović}, 
  title   = {Karakteristike turističkog tržišta Beograda},
  journal = {Naučni skup Sinergija 2010},
  year    = 2010,
  pages   = {592-600}}
RefWorks Tagged format
RT Conference Proceedings
A1 Tamara Lazović
T1 Karakteristike turističkog tržišta Beograda
AD Univerzitet Sinergija, Bijeljina, Republika Srpska, Bosna i Hercegovina
YR 2010
Unapred formatirani prikaz citata
T. Lazović, Karakteristike turističkog tržišta Beograda, Univerzitet Sinergija, 2010