Garancija sigurnosti i bezbednosti potrošača kao strategija organizatora putovanja
Garancija sigurnosti i bezbednosti potrošača kao strategija organizatora putovanja
Autori:
Izdanje: Naučni skup Sinergija 2010
Oblast: Sinergija - VI naučni skup
Stranice: 587-591
Apstrakt:
Početkom novog milenijuma organizatori putovanja su se suočili sa izrazito nepovoljnim dejstvom faktora koji su doveli do ugrožavanja njihove tržišne pozicija. Posebno negativno dejstvo imala je nagla ekspanzija online prodaje turističkih usluga i razvoj niskobudžetnih avio-prevoznika. U takvim uslovima turoperatori na vodećim emitivnim tržištima nastoje da osiguraju konkurentske prednosti naglašavajući veći stepen sigurnosti i bezbednosti potrošača korisnika njihovih paket aranžmana u odnosu na individualna putovanja.
Ključne reči: Turoperatori, online prodaja, niskobudžetni avio-prevoznici, sigurnost i bezbednost potrošača
Priložene datoteke:
- Garancija sigurnosti i bezbednosti potrošača kao strategija organizatora putovanja ( veličina: 515,86 KB, broj pregleda: 809 )
Kategorije objave:
Radovi na naučnom skupu Sinergija 2010, Bijeljina, BiH
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@article{article, author = {V. Spasić}, title = {Garancija sigurnosti i bezbednosti potrošača kao strategija organizatora putovanja}, journal = {Naučni skup Sinergija 2010}, year = 2010, pages = {587-591}}
RT Conference Proceedings A1 Vesna Spasić T1 Garancija sigurnosti i bezbednosti potrošača kao strategija organizatora putovanja AD Univerzitet Sinergija, Bijeljina, Republika Srpska, Bosna i Hercegovina YR 2010
V. Spasić, Garancija sigurnosti i bezbednosti potrošača kao strategija organizatora putovanja, Univerzitet Sinergija, 2010