Garancija sigurnosti i bezbednosti potrošača kao strategija organizatora putovanja

Autori: Vesna Spasić

Izdanje: Naučni skup Sinergija 2010

Oblast: Sinergija - VI naučni skup

Stranice: 587-591

Apstrakt:
Početkom novog milenijuma organizatori putovanja su se suočili sa izrazito nepovoljnim dejstvom faktora koji su doveli do ugrožavanja njihove tržišne pozicija. Posebno negativno dejstvo imala je nagla ekspanzija online prodaje turističkih usluga i razvoj niskobudžetnih avio-prevoznika. U takvim uslovima turoperatori na vodećim emitivnim tržištima nastoje da osiguraju konkurentske prednosti naglašavajući veći stepen sigurnosti i bezbednosti potrošača korisnika njihovih paket aranžmana u odnosu na individualna putovanja.
Ključne reči: Turoperatori, online prodaja, niskobudžetni avio-prevoznici, sigurnost i bezbednost potrošača
Priložene datoteke:

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@article{article,
  author  = {V. Spasić}, 
  title   = {Garancija sigurnosti i bezbednosti potrošača kao strategija organizatora putovanja},
  journal = {Naučni skup Sinergija 2010},
  year    = 2010,
  pages   = {587-591}}
RefWorks Tagged format
RT Conference Proceedings
A1 Vesna Spasić
T1 Garancija sigurnosti i bezbednosti potrošača kao strategija organizatora putovanja
AD Univerzitet Sinergija, Bijeljina, Republika Srpska, Bosna i Hercegovina
YR 2010
Unapred formatirani prikaz citata
V. Spasić, Garancija sigurnosti i bezbednosti potrošača kao strategija organizatora putovanja, Univerzitet Sinergija, 2010