ISO 9001-2008 u poslovanju turistiĉke agencije

Izdanje: Naučni skup Sinergija 2010

Oblast: Sinergija - VI naučni skup

Stranice: 574-578

Apstrakt:
Savremeni trend promena na turističkom tržištu karakterišu sve strožiji i kompleksniji zahtevi i potrebe turista. Njihovo potpuno zadovoljenje turistička agencija (TA) može ostvariti samo širokom paletom različitih proizvoda i visokim nivoom kvaliteta usluga: u mestu kupovine paket aranžmana, tokom putovanja, a naročito u atraktivnim uslovima turističkog mesta - turističke destinacije. Ocenu kvaliteta usluga daju korisnici (putnici), ali utvrđuje i sama agencija. Osim toga, uspešnost sprovođenja usluga tj. proizvoda agencije - paket aranžmana i ukupni kvalitet rada turističkih agencija utvrđuju i druge organizacije kroz razne nagrade i sertifikate. U radu su interpretirani zahtevi standarda ISO 9001 sa aspekta turističke agencije.
Ključne reči: Kvalitet usluga, Zadovoljstvo korisnika, Turistička agencija, QMS
Priložene datoteke:

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@article{article,
  author  = {S. Veselinović and D. Rajković}, 
  title   = {ISO 9001-2008 u poslovanju turistiĉke agencije},
  journal = {Naučni skup Sinergija 2010},
  year    = 2010,
  pages   = {574-578}}
RefWorks Tagged format
RT Conference Proceedings
A1 Sveto Veselinović
A1 Dragan Rajković
T1 ISO 9001-2008 u poslovanju turistiĉke agencije
AD Univerzitet Sinergija, Bijeljina, Republika Srpska, Bosna i Hercegovina
YR 2010
Unapred formatirani prikaz citata
S. Veselinović and D. Rajković, ISO 9001-2008 u poslovanju turistiĉke agencije, Univerzitet Sinergija, 2010