ISO 9001-2008 u poslovanju turistiĉke agencije
ISO 9001-2008 u poslovanju turistiĉke agencije
Autori:
Izdanje: Naučni skup Sinergija 2010
Oblast: Sinergija - VI naučni skup
Stranice: 574-578
Apstrakt:
Savremeni trend promena na turističkom tržištu karakterišu sve strožiji i kompleksniji zahtevi i potrebe turista. Njihovo potpuno zadovoljenje turistička agencija (TA) može ostvariti samo širokom paletom različitih proizvoda i visokim nivoom kvaliteta usluga: u mestu kupovine paket aranžmana, tokom putovanja, a naročito u atraktivnim uslovima turističkog mesta - turističke destinacije. Ocenu kvaliteta usluga daju korisnici (putnici), ali utvrđuje i sama agencija. Osim toga, uspešnost sprovođenja usluga tj. proizvoda agencije - paket aranžmana i ukupni kvalitet rada turističkih agencija utvrđuju i druge organizacije kroz razne nagrade i sertifikate. U radu su interpretirani zahtevi standarda ISO 9001 sa aspekta turističke agencije.
Ključne reči: Kvalitet usluga, Zadovoljstvo korisnika, Turistička agencija, QMS
Priložene datoteke:
- ISO 9001-2008 u poslovanju turističke agencije ( veličina: 663,29 KB, broj pregleda: 988 )
Kategorije objave:
Radovi na naučnom skupu Sinergija 2010, Bijeljina, BiH
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@article{article, author = {S. Veselinović and D. Rajković}, title = {ISO 9001-2008 u poslovanju turistiĉke agencije}, journal = {Naučni skup Sinergija 2010}, year = 2010, pages = {574-578}}
RT Conference Proceedings A1 Sveto Veselinović A1 Dragan Rajković T1 ISO 9001-2008 u poslovanju turistiĉke agencije AD Univerzitet Sinergija, Bijeljina, Republika Srpska, Bosna i Hercegovina YR 2010
S. Veselinović and D. Rajković, ISO 9001-2008 u poslovanju turistiĉke agencije, Univerzitet Sinergija, 2010