Mesto i uloga potrošača u savremenoj maloprodaji
Mesto i uloga potrošača u savremenoj maloprodaji
Autori:
Izdanje: Naučni skup Sinergija 2010
Oblast: Sinergija - VI naučni skup
Stranice: 565-573
Apstrakt:
Finalni potrošači predstavljaju ključnu kariku građenja lanca vrednosti u maloprodaji. Od praćenja njihovih specifičnih potreba i zahteva, zavisi poslovni uspeh maloprodajnih preduzeća. Svi potrošači očekuju da se maloprodavci brinu o njihovim potrebama i zahtevima, da ih kvalitetno opslužuju, da unapređuju svoju ponudu, pa čak i anticipiraju njihove buduće potrebe. Potrošači žele da budu prepoznati i individualno opsluženi od strane svojih maloprodavaca. Tako poslovni odnosi između maloprodavaca i potrošača, po svojoj zakonitosti, treba da prevazilaze odnose razmene, razvijajući se u partnerske odnose, u kojima potrošači imaju važno mesto, individualni tretman i krajnje aktivnu ulogu.
Priložene datoteke:
- Mesto i uloga potrošača u savremenoj maloprodaji ( veličina: 660,1 KB, broj pregleda: 1063 )
Kategorije objave:
Radovi na naučnom skupu Sinergija 2010, Bijeljina, BiH
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@article{article, author = {J. McIntyre}, title = {Mesto i uloga potrošača u savremenoj maloprodaji}, journal = {Naučni skup Sinergija 2010}, year = 2010, pages = {565-573}}
RT Conference Proceedings A1 Jelena McIntyre T1 Mesto i uloga potrošača u savremenoj maloprodaji AD Univerzitet Sinergija, Bijeljina, Republika Srpska, Bosna i Hercegovina YR 2010
J. McIntyre, Mesto i uloga potrošača u savremenoj maloprodaji, Univerzitet Sinergija, 2010