Pozicioniranje kao sredstvo za postizanje održive konkurentske prednosti turističkih destinacija

Izdanje: Naučni skup Sinergija 2010

Oblast: Sinergija - VI naučni skup

Stranice: 522-530

Apstrakt:
Svaka turistička destinacija ima jedno ili više prioritetnih tržišta i nekoliko sekundarnih tržišta sa kojih privlači najveći broj turista. Sposobnost da se privuku ovi tržišni segmenti zasnovana je na tržišnoj poziciji destinacije – predstavi o destinaciji koja postoji u svesti potrošača u odnosu na konkurenciju. Postojeće i željene pozicije turističke destinacije su važna i složena pitanja u procesu strateškog upravljanja destinacijom i njenim položajem na tržištu. U procesu pozicioniranja naglašena je potreba za efikasnim kombinovanjem ključnih strateških sposobnosti sa mogućnostima koje pruža okruženje. Suština ovog procesa je u stvaranju i održavanju dogoročne održive konkurentske prednosti.
Ključne reči: destinacija, pozicioniranje, imidž, brend, konkurentska prednost
Priložene datoteke:

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@article{article,
  author  = {J. Popesku and Z. Jovanov}, 
  title   = {Pozicioniranje kao sredstvo za postizanje održive konkurentske prednosti turističkih destinacija},
  journal = {Naučni skup Sinergija 2010},
  year    = 2010,
  pages   = {522-530}}
RefWorks Tagged format
RT Conference Proceedings
A1 Jovan Popesku
A1 Zorica Jovanov
T1 Pozicioniranje kao sredstvo za postizanje održive konkurentske prednosti turističkih destinacija
AD Univerzitet Sinergija, Bijeljina, Republika Srpska, Bosna i Hercegovina
YR 2010
Unapred formatirani prikaz citata
J. Popesku and Z. Jovanov, Pozicioniranje kao sredstvo za postizanje održive konkurentske prednosti turističkih destinacija, Univerzitet Sinergija, 2010