Pozicioniranje kao sredstvo za postizanje održive konkurentske prednosti turističkih destinacija
Pozicioniranje kao sredstvo za postizanje održive konkurentske prednosti turističkih destinacija
Autori:
Izdanje: Naučni skup Sinergija 2010
Oblast: Sinergija - VI naučni skup
Stranice: 522-530
Apstrakt:
Svaka turistička destinacija ima jedno ili više prioritetnih tržišta i nekoliko sekundarnih tržišta sa kojih privlači najveći broj turista. Sposobnost da se privuku ovi tržišni segmenti zasnovana je na tržišnoj poziciji destinacije – predstavi o destinaciji koja postoji u svesti potrošača u odnosu na konkurenciju. Postojeće i željene pozicije turističke destinacije su važna i složena pitanja u procesu strateškog upravljanja destinacijom i njenim položajem na tržištu. U procesu pozicioniranja naglašena je potreba za efikasnim kombinovanjem ključnih strateških sposobnosti sa mogućnostima koje pruža okruženje. Suština ovog procesa je u stvaranju i održavanju dogoročne održive konkurentske prednosti.
Ključne reči: destinacija, pozicioniranje, imidž, brend, konkurentska prednost
Priložene datoteke:
- Pozicioniranje kao sredstvo za postizanje održive konkurentske prednosti turističkih d ( veličina: 658,97 KB, broj pregleda: 1030 )
Kategorije objave:
Radovi na naučnom skupu Sinergija 2010, Bijeljina, BiH
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@article{article, author = {J. Popesku and Z. Jovanov}, title = {Pozicioniranje kao sredstvo za postizanje održive konkurentske prednosti turističkih destinacija}, journal = {Naučni skup Sinergija 2010}, year = 2010, pages = {522-530}}
RT Conference Proceedings A1 Jovan Popesku A1 Zorica Jovanov T1 Pozicioniranje kao sredstvo za postizanje održive konkurentske prednosti turističkih destinacija AD Univerzitet Sinergija, Bijeljina, Republika Srpska, Bosna i Hercegovina YR 2010
J. Popesku and Z. Jovanov, Pozicioniranje kao sredstvo za postizanje održive konkurentske prednosti turističkih destinacija, Univerzitet Sinergija, 2010