Tržišno pozicioniranje modernog univerziteta

Izdanje: Naučni skup Sinergija 2010

Oblast: Sinergija - V naučni skup

Apstrakt:
Osnivanje visokoškolskih ustanova danas nije retka pojava. Međutim, treba dobro razmisliti pre nego li se odlučimo na takav potez. Oblast visokog obrazovanja ima značajnu ulogu u privredi svake zemlje koja se ogleda u opštem društvenom i privrednom razvoju. Važno je ipak reći da visoko obrazovanje ne treba posmatrati kao profitabilnu aktivnost želimo li stvoriti kvalitetnu i konkurentnu ustanovu prisutnu na globalnom tržištu. Kroz ovaj rad se objašnjavaju neki od krucijalnih problema koji se javljaju pri formiranju visokoškolske ustanove, a koji se ponajpre ogledaju u donošenju pravilne odluke šta i kako osnovati iz oblasti visokog obrazovanja, obrazovni profil potreban poslodavcima kao i znanja i veštine koje student treba steći kroz svoje obrazovanje. Ističemo da je pri formiranju visokoškolske ustanove neophodno ispoštovati relacije vezane za organizaciju poslovnih procesa, uloge i odgovornosti osnivača, menadžmenta i ostalih funkcija (procesa) unutar univerziteta.
Ključne reči: visoko obrazovanje, kvalitet, akreditacija, društveni interes, univerzitet, kreditni vaučer
Priložene datoteke:

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@article{article,
  author  = {M. Stanišić}, 
  title   = {Tržišno pozicioniranje modernog univerziteta},
  journal = {Naučni skup Sinergija 2010},
  year    = 2010,
  pages   = {}}
RefWorks Tagged format
RT Conference Proceedings
A1 Milovan Stanišić
T1 Tržišno pozicioniranje modernog univerziteta
AD Univerzitet Sinergija, Bijeljina, Republika Srpska, Bosna i Hercegovina
YR 2010
Unapred formatirani prikaz citata
M. Stanišić, Tržišno pozicioniranje modernog univerziteta, Univerzitet Sinergija, 2010