Strategija segmentacije u visokom obrazovanju
Strategija segmentacije u visokom obrazovanju
Autori:
Izdanje: Naučni skup Sinergija 2010
Oblast: Sinergija - V naučni skup
Apstrakt:
Marketing u visokom obrazovanju, prema jednom broju autora smatra se relativno novim konceptom s obzirom na to, da nekoliko decenija nije prihvaćen od mnogih društvenih organizacija i institucija. Za američke analitičare on ima dugu istoriju. Prema podacima, američki koledži i univerziteti su još sredinom prošlog veka koristili oglašavanje, publicitet, lobiranje, prikupljanje fondova i druge načine privlačenja studenata. Danas, marketing dobija novu, proširenu dimenziju, nove zadatke (privlačenje izvora finansiranja, izgradnju imidža institucije, prepoznatljivost i dr.). Sigurno je da su znanja iz ove oblasti i primena marketinga u uslužnom sektoru izazovi za strateške operacije i vizije mnogih visokoobrazovnih institucija, posebno u zemljama u razvoju.
Ključne reči: marketing strategija, strategija segmentacija, visoko obrazovanje, marketing usluga
Priložene datoteke:
- SN - Strategija segmentacije u visokom obrazovanju ( veličina: 442,59 KB, broj pregleda: 3553 )
Kategorije objave:
Radovi na naučnom skupu Sinergija 2010, Bijeljina, BiH
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@article{article, author = {R. Živković and J. Gajić}, title = {Strategija segmentacije u visokom obrazovanju}, journal = {Naučni skup Sinergija 2010}, year = 2010, pages = {}}
RT Conference Proceedings A1 Radmila Živković A1 Jelena Gajić T1 Strategija segmentacije u visokom obrazovanju AD Univerzitet Sinergija, Bijeljina, Republika Srpska, Bosna i Hercegovina YR 2010
R. Živković and J. Gajić, Strategija segmentacije u visokom obrazovanju, Univerzitet Sinergija, 2010