Integrisane marketing komunikacije
Integrisane marketing komunikacije
Autori:
Izdanje: Naučni skup Sinergija 2009
Oblast: Sinergija - IV naučni skup
Stranice: 55-58
Apstrakt:
Savremeni marketing podrazumeva više od samog razvoja dobrog proizvoda, određivanje privlačne cene za njega i obezbeđenje dostupnosti ciljnim kupcima. Preduzeće istovremeno treba da komunicira s postojećim i potencijalnim stejkholderima i javnošću. U većini slučajeva, nije pitanje da li komunicirati, već šta reći, kako i kada komunicirati, kome se obratiti i koliko često. Da bi se efektivno targetiralo i uticalo na ciljno tržište, holistički marketing menadžeri kreativno primenjuju raznovrsne oblike komunikacija.
Ključne reči: Integrisane marketing komunikacije (IMK), potrošači, komunikativne strategije
Priložene datoteke:
- SN - Integrisane marketing komunikacije ( veličina: 238,62 KB, broj pregleda: 9117 )
Kategorije objave:
Radovi na naučnom skupu Sinergija 2009, Bijeljina, BiH
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@article{article, author = {R. Živković and J. Gajić}, title = {Integrisane marketing komunikacije}, journal = {Naučni skup Sinergija 2009}, year = 2009, pages = {55-58}}
RT Conference Proceedings A1 Radmila Živković A1 Jelena Gajić T1 Integrisane marketing komunikacije AD Univerzitet Sinergija, Bijeljina, Republika Srpska, Bosna i Hercegovina YR 2009
R. Živković and J. Gajić, Integrisane marketing komunikacije, Univerzitet Sinergija, 2009