 
    Integrisane marketing komunikacije
Integrisane marketing komunikacije
            Autori:
            
                        
                
            
                        
                
            
                    
                Izdanje: Naučni skup Sinergija 2009
Oblast: Sinergija - IV naučni skup
Stranice: 55-58
            Apstrakt:
            
    
            
                Savremeni marketing podrazumeva više od samog razvoja dobrog proizvoda, određivanje privlačne cene za njega i obezbeđenje dostupnosti ciljnim kupcima. Preduzeće istovremeno treba da komunicira s postojećim i potencijalnim stejkholderima i javnošću. U većini slučajeva, nije pitanje da li komunicirati, već šta reći, kako i kada komunicirati, kome se obratiti i koliko često. Da bi se efektivno targetiralo i uticalo na ciljno tržište, holistički marketing menadžeri kreativno primenjuju raznovrsne oblike komunikacija.            
                            
                    Ključne reči: Integrisane marketing komunikacije (IMK), potrošači, komunikativne strategije
                
                    
            Priložene datoteke:
            
    
    - SN - Integrisane marketing komunikacije ( veličina: 238,62 KB, broj pregleda: 9552 )
        Kategorije objave:
                    Radovi na naučnom skupu Sinergija 2009, Bijeljina, BiH
            
	Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
		Preuzimanje citata:
		
		
BibTeX format
			
		RefWorks Tagged format
		
			
		Unapred formatirani prikaz citata
		
			
	
    
BibTeX format
@article{article,
  author  = {R. Živković and J. Gajić}, 
  title   = {Integrisane marketing komunikacije},
  journal = {Naučni skup Sinergija 2009},
  year    = 2009,
  pages   = {55-58}}
		RT Conference Proceedings A1 Radmila Živković A1 Jelena Gajić T1 Integrisane marketing komunikacije AD Univerzitet Sinergija, Bijeljina, Republika Srpska, Bosna i Hercegovina YR 2009
R. Živković and J. Gajić, Integrisane marketing komunikacije, Univerzitet Sinergija, 2009