Strategija promocije turističkih destinacija

Autori: Tatjana Vujić

Izdanje: Naučni skup Sinergija 2009

Oblast: Sinergija - IV naučni skup

Stranice: 272-276

Apstrakt:
Ovaj prilog razmatra pojam, suštinu, potrebu i značaj primene promocione politike u turizmu, kako sa makro, tako i sa mikro nivoa. Prilog se bavi teorijskim i sadržinskim aspektima promocije, kao jednog od instrumenata marketing miksa. Promocione aktivnosti međusobno su povezane i kao takve predstavljaju promocioni ili komunikacioni miks u turizmu. Cilj komunikacionog miksa u turizmu jeste formiranje odgovarajućeg nivoa i kvaliteta turističke tražnje za proizvodom koji se plasira na tržištu.
Ključne reči: promocija, promocioni miks, proces promocione strategije, instrumenti promocionog miksa
Priložene datoteke:

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@article{article,
  author  = {T. Vujić}, 
  title   = {Strategija promocije turističkih destinacija},
  journal = {Naučni skup Sinergija 2009},
  year    = 2009,
  pages   = {272-276}}
RefWorks Tagged format
RT Conference Proceedings
A1 Tatjana Vujić
T1 Strategija promocije turističkih destinacija
AD Univerzitet Sinergija, Bijeljina, Republika Srpska, Bosna i Hercegovina
YR 2009
Unapred formatirani prikaz citata
T. Vujić, Strategija promocije turističkih destinacija, Univerzitet Sinergija, 2009