Strategija promocije turističkih destinacija
Strategija promocije turističkih destinacija
Autori:
Izdanje: Naučni skup Sinergija 2009
Oblast: Sinergija - IV naučni skup
Stranice: 272-276
Apstrakt:
Ovaj prilog razmatra pojam, suštinu, potrebu i značaj primene promocione politike u turizmu, kako sa makro, tako i sa mikro nivoa. Prilog se bavi teorijskim i sadržinskim aspektima promocije, kao jednog od instrumenata marketing miksa. Promocione aktivnosti međusobno su povezane i kao takve predstavljaju promocioni ili komunikacioni miks u turizmu. Cilj komunikacionog miksa u turizmu jeste formiranje odgovarajućeg nivoa i kvaliteta turističke tražnje za proizvodom koji se plasira na tržištu.
Ključne reči: promocija, promocioni miks, proces promocione strategije, instrumenti promocionog miksa
Priložene datoteke:
- SN - Strategija promocije turističke destinacije ( veličina: 153,23 KB, broj pregleda: 4675 )
Kategorije objave:
Radovi na naučnom skupu Sinergija 2009, Bijeljina, BiH
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@article{article, author = {T. Vujić}, title = {Strategija promocije turističkih destinacija}, journal = {Naučni skup Sinergija 2009}, year = 2009, pages = {272-276}}
RT Conference Proceedings A1 Tatjana Vujić T1 Strategija promocije turističkih destinacija AD Univerzitet Sinergija, Bijeljina, Republika Srpska, Bosna i Hercegovina YR 2009
T. Vujić, Strategija promocije turističkih destinacija, Univerzitet Sinergija, 2009