 
    Strategija promocije turističkih destinacija
Strategija promocije turističkih destinacija
            Autori:
            
                        
                
            
                    
                Izdanje: Naučni skup Sinergija 2009
Oblast: Sinergija - IV naučni skup
Stranice: 272-276
            Apstrakt:
            
    
            
                Ovaj prilog razmatra pojam, suštinu, potrebu i značaj primene promocione politike u turizmu, kako sa makro, tako i sa mikro nivoa. Prilog se bavi teorijskim i sadržinskim aspektima promocije, kao jednog od instrumenata marketing miksa. Promocione aktivnosti međusobno su povezane i kao takve predstavljaju promocioni ili komunikacioni miks u turizmu. Cilj komunikacionog miksa u turizmu jeste formiranje odgovarajućeg nivoa i kvaliteta turističke tražnje za proizvodom koji se plasira na tržištu.            
                            
                    Ključne reči: promocija, promocioni miks, proces promocione strategije, instrumenti promocionog miksa
                
                    
            Priložene datoteke:
            
    
    - SN - Strategija promocije turističke destinacije ( veličina: 153,23 KB, broj pregleda: 5037 )
        Kategorije objave:
                    Radovi na naučnom skupu Sinergija 2009, Bijeljina, BiH
            
	Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
		Preuzimanje citata:
		
		
BibTeX format
			
		RefWorks Tagged format
		
			
		Unapred formatirani prikaz citata
		
			
	
    
BibTeX format
@article{article,
  author  = {T. Vujić}, 
  title   = {Strategija promocije turističkih destinacija},
  journal = {Naučni skup Sinergija 2009},
  year    = 2009,
  pages   = {272-276}}
		RT Conference Proceedings A1 Tatjana Vujić T1 Strategija promocije turističkih destinacija AD Univerzitet Sinergija, Bijeljina, Republika Srpska, Bosna i Hercegovina YR 2009
T. Vujić, Strategija promocije turističkih destinacija, Univerzitet Sinergija, 2009