Destinacijske menadžment organizacije kao oblik upravljanja razvojem turističkih destinacija

Autori: Jovan Popesku

Izdanje: Naučni skup Sinergija 2009

Oblast: Sinergija - IV naučni skup

Stranice: 253-256

Apstrakt:
Organizacije za upravljanje turističkom destinacijom (DMO) su odgovorne za ukupno upravljanje područjem (planiranje, organizovanje, kontrolu i vođenje/liderstvo). One predstavljaju najnoviji koncept organizacionog funkcionisanja upravljanja destinacijom i uključuju učesnike iz javnog i privatnog sektora koji deluju po modelu partnerstva i u smislu zastupljenosti i u smislu finansiranja. Time DMO postaje strateški lider u marketingu i razvoju turističke destinacije u cilju ostvarivanja kolektivne vizije destinacije. Formiranje i funkcionisanje DMO u Srbiji još uvek nije u potpunosti regulisano Zakonom o turizmu što može biti prepreka ostvarivanju vizije i ciljeva razvoja ključnih turističkih destinacija i Srbije u celini kao turističke destinacije.
Ključne reči: destinacija, organizacija, partnerstvo, upravljanje
Priložene datoteke:

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@article{article,
  author  = {J. Popesku}, 
  title   = {Destinacijske menadžment organizacije kao oblik upravljanja razvojem turističkih destinacija},
  journal = {Naučni skup Sinergija 2009},
  year    = 2009,
  pages   = {253-256}}
RefWorks Tagged format
RT Conference Proceedings
A1 Jovan Popesku
T1 Destinacijske menadžment organizacije kao oblik upravljanja razvojem turističkih destinacija
AD Univerzitet Sinergija, Bijeljina, Republika Srpska, Bosna i Hercegovina
YR 2009
Unapred formatirani prikaz citata
J. Popesku, Destinacijske menadžment organizacije kao oblik upravljanja razvojem turističkih destinacija, Univerzitet Sinergija, 2009