Upravljanje znanjem - IT

Izdanje: Naučno stručno savetovanje Ziteh 2006

Apstrakt:
Poslednja decenija prošlog veka će ostati upamćena po naglom razvoju informacionih tehnologija. Novi informacioni sistemi su omogućili pojavu nove menadžerske oblasti poznate kao upravljanje znanjem (engl. Knowlege Menagement – KM). Jednostavno rečeno menadžment znanjem omogućava menadžerima na raznim nivoima upravljanja da upotrebom sopstvenog i korišćenjem svih ostalih ekspertskih znanja unutar organizacije uspešno rešavaju probleme svojih klijenata. Osnovni problem sa kojim se susrećemo u postavljaju sistema za menadžment znanjem jeste da se zaposleni motivišu, da doprinesu, stave na raspolaganje, svoja znanja, da se ohrabre da ih upotrebe i slobodno bez straha podele sa kolegama u organizaciji. Neophodno je razviti sistem za upravljanja znanjem kako bi se koristila vlastita intelektualna imovina, intelektualni kapital, dragoceno znanje zaposlenih. Kada se organizacija upusti u proces menadžmenta znanjam znači da počinje da shvata vrednost svoje intelektualne imovine koja je, moramo da priznamo, teško merljiva, a još manje opipljiva.
Priložene datoteke:

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@article{article,
  author  = {M. Stamatović}, 
  title   = {Upravljanje znanjem - IT},
  journal = {Naučno stručno savetovanje Ziteh 2006},
  year    = 2006}
RefWorks Tagged format
RT Conference Proceedings
A1 Milan Stamatović
T1 Upravljanje znanjem - IT
AD Naučno stručno savetovanje ZITEH, Tara, Srbija
YR 2006
Unapred formatirani prikaz citata
M. Stamatović, Upravljanje znanjem - IT, Naučno stručno savetovanje ZITEH, 2006