Reagovanje na incidente u informacionim sistemima
Reagovanje na incidente u informacionim sistemima
Autori:
Izdanje: Naučno stručno savetovanje Ziteh 2004
Apstrakt:
Incident ne mora biti samo posledica namere već i nehata ili delovanja više sile, elementarne nepogode. Incident može da bude posledica greške inetrmitentnog karaktera. Svaki incident mora da bude saniran. Prvi korak u sanaciji je takozvana forenzična (sudska) obrada incidenta. Istražuje se, pre svega, eventualna odgovornost za incident. Dijagnosticira se i otklanja uzrok u sistemu koji je, eventualno, dozvolio da dođe do incidenta. Nakon toga saniraju se posledice incidenta, IS se vraća u stanje koje garantuje bezbedno funkcionisanje sistema.
Ključne reči: bezbednost, informacioni sistem, incident, sanacija
Priložene datoteke:
- ZT04 - Reagovanje na incidente u informacionim sistemima ( veličina: 255,46 KB, broj pregleda: 1790 )
Kategorije objave:
Radovi na naučno stručnom savetovanju Ziteh 2004
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@article{article, author = {B. Rodić}, title = {Reagovanje na incidente u informacionim sistemima}, journal = {Naučno stručno savetovanje Ziteh 2004}, year = 2004}
RT Conference Proceedings A1 Boško Rodić T1 Reagovanje na incidente u informacionim sistemima AD Naučno stručno savetovanje ZITEH, Tara, Srbija YR 2004
B. Rodić, Reagovanje na incidente u informacionim sistemima, Naučno stručno savetovanje ZITEH, 2004