KONCEPT KREATIVNOG GRADA U FUNKCIJI UNAPREĐENJA RAZVOJA HOTELIJERSTVA U NOVOM SADU
KONCEPT KREATIVNOG GRADA U FUNKCIJI UNAPREĐENJA RAZVOJA HOTELIJERSTVA U NOVOM SADU
Autori:
Izdanje: SITCON 2015 - Singidunum International Tourism Conference
Apstrakt:
Startegija Evrope 2020 ima za cilj da postigne ekonomski rast, društvenu koheziju, uz znanje kao ključni resurs novog doba. Kreativni grad je grad čiji razvoj počiva na znanju ljudi koji u njemu žive. Prema konceptu kreativnog grada, unapređenje samog grada počinje onda kada ljudi koji tu žive i borave počnu da prepoznaju specifične potencijale svog grada. Kreativni grad je grad u kome ljudi učestvuju u kreiranju atraktivnosti samog mesta, jer će samo onaj grad koji je pre svega, atraktivan svojim građanima, privući turiste i investitore.
Zvanična važeća startegija razvoja grada Novog Sada zasniva se pre svega na njegovoj ekonomskoj održivosti, planiranju i izgradnji, u kojoj značajno mesto zauzima infrastruktura za unapređenje turizma. Pre svega, misli se na razvoj hotelijertsva, odnosno privlačenje stranih investitora. Pitanje na koje autori pokušavaju da daju odgovor u ovom radu jeste koliko jedan alternativni pristup razvoju turizma u gradu Novom Sadu, poput koncepta kreativnog grada, može da unapredi razvoj hotelijerstva koji je se meri “suvim” statističkim podacima. Rezultati ovakve kombinovane analize ukazaće na izazove, prepreke, ali i potencijale za razvoj hotelijerstva u Novom Sadu.
Zvanična važeća startegija razvoja grada Novog Sada zasniva se pre svega na njegovoj ekonomskoj održivosti, planiranju i izgradnji, u kojoj značajno mesto zauzima infrastruktura za unapređenje turizma. Pre svega, misli se na razvoj hotelijertsva, odnosno privlačenje stranih investitora. Pitanje na koje autori pokušavaju da daju odgovor u ovom radu jeste koliko jedan alternativni pristup razvoju turizma u gradu Novom Sadu, poput koncepta kreativnog grada, može da unapredi razvoj hotelijerstva koji je se meri “suvim” statističkim podacima. Rezultati ovakve kombinovane analize ukazaće na izazove, prepreke, ali i potencijale za razvoj hotelijerstva u Novom Sadu.
Ključne reči: kreativni grad,novi sadhotelijerstvo,razvoj turizma
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@article{article, author = {T. Kliček and T. Vanić}, title = {KONCEPT KREATIVNOG GRADA U FUNKCIJI UNAPREĐENJA RAZVOJA HOTELIJERSTVA U NOVOM SADU}, journal = {SITCON 2015 - Singidunum International Tourism Conference}, year = 2015, doi = {10.15308/sitcon-2015-155-160} }
RT Conference Proceedings A1 Tamara Kliček A1 Tatjana Vanić T1 KONCEPT KREATIVNOG GRADA U FUNKCIJI UNAPREĐENJA RAZVOJA HOTELIJERSTVA U NOVOM SADU AD International Scientific Conference SITCON, Beograd, Srbija YR 2015 NO doi: 10.15308/sitcon-2015-155-160
T. Kliček and T. Vanić, KONCEPT KREATIVNOG GRADA U FUNKCIJI UNAPREĐENJA RAZVOJA HOTELIJERSTVA U NOVOM SADU, International Scientific Conference SITCON, 2015, doi:10.15308/sitcon-2015-155-160