Novi komunikacioni kanali u procesu difuzije inovacija
Novi komunikacioni kanali u procesu difuzije inovacija
Autori:
Izdanje: Synthesis 2015 - International Scientific Conference of IT and Business-Related Research
Apstrakt:
Sticanje konkurentske prednosti u savremenom poslovanju podrazumeva postojanje novih ideja koje su inspirisane pažljivim posmatranjem aktuelnih trendova na tržištu. Strateško razvijanje inovacija dovodi do stvaranja superiornih performansi proizvoda i obezbeđuje dugoročnu konkurentsku prednost. Karakteristike inovacija uslovljavaju različite stepene i brzinu prihvatanja, a vreme prihvatanja inovacija je osnova uspešnog širenja na tržištu. Prosečno vreme za koje potrošač prihvata novi proizvod ukazuje na vremenski period koji će biti potreban da bi se nov proizvod široko prihvatio. Cilj rada je da ukaže na značaj komunikacionih kanala i definisanje strategije koje omogućavaju efikasno informisanje, tzv. difuziju inovacija kroz sofisticirano „ubeđivanje“ potrošača. Rezultati istraživanja ukazuju da rani prihvatioci koriste komunikacione kanale demonstrirajući putem njih jedinstvenu korist novih proizvoda i usluga.
Ključne reči: rani prihvatioci, inovacije, komunikacioni kanali, društvene mreže.
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@article{article, author = {A. Mihajlović, J. Gajić, R. Živković, I. Brdar and M. Bokić}, title = {Novi komunikacioni kanali u procesu difuzije inovacija}, journal = {Synthesis 2015 - International Scientific Conference of IT and Business-Related Research}, year = 2015, doi = {10.15308/Synthesis-2015-588-593} }
RT Conference Proceedings A1 Aleksandar Mihajlović A1 Jelena Gajić A1 Radmila Živković A1 Ivana Brdar A1 Milena Bokić T1 Novi komunikacioni kanali u procesu difuzije inovacija AD International Scientific Conference Sinteza, Beograd, Srbija YR 2015 NO doi: 10.15308/Synthesis-2015-588-593
A. Mihajlović, J. Gajić, R. Živković, I. Brdar and M. Bokić, Novi komunikacioni kanali u procesu difuzije inovacija, International Scientific Conference Sinteza, 2015, doi:10.15308/Synthesis-2015-588-593