Analogija obuke zaposlenih i zadovoljstva korisnika u hotelijerstvu

Izdanje: Synthesis 2015 - International Scientific Conference of IT and Business-Related Research

DOI: 10.15308/Synthesis-2015-504-507

Link: https://doi.org/10.15308/Synthesis-2015-504-507

Apstrakt:
Kako bi se adekvatno odgovorilo na izazove koji nameće okruženje, a imajući u vidu da su u neizvesnim vremenima ljudi posebno oprezni kada je reč o njihovim potrošačkim navikama, neophodno je stvoriti tim zaposlenih koji će posedovati različite veštine i koji će biti u stanju da personifikuju kulturu, ciljeve i vrednosti organizacije u promenljivom poslovnom okruženju. Ovaj rad bavi se pitanjem osposobljavanja zaposlenih, njihovom pripremom, kao i pružanjem podrške i podsticanjem njihovog profesionalnog razvoja sa ciljem da se pruži što bolji kvalitet usluge i postigne totalno zadovoljstvo potrošača. Korišćenjem metoda za izučavanje postojeće literature, kao i kroz analizu primera dobre prakse, u radu će biti opisana i sistematizovana relevantna građa o uticaju obuke na kvalitet usluge i zadovoljstvo korisnika isporučenom uslugom u hotelijerstvu, s obzirom da su ljudski resursi glavna konkurentska prednost hotela na tržištu.
Ključne reči: obuka u hotelijerstvu, obuka za zaposlene, zadovoljstvo potrošača, kvalitet usluge.

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@article{article,
  author  = {A. Aleksić}, 
  title   = {Analogija obuke zaposlenih i zadovoljstva korisnika u hotelijerstvu},
  journal = {Synthesis 2015 - International Scientific Conference of IT and Business-Related Research},
  year    = 2015,
  doi     = {10.15308/Synthesis-2015-504-507}
}
RefWorks Tagged format
RT Conference Proceedings
A1 Aleksandra Aleksić
T1 Analogija obuke zaposlenih i zadovoljstva korisnika u hotelijerstvu
AD International Scientific Conference Sinteza, Beograd, Srbija
YR 2015
NO doi: 10.15308/Synthesis-2015-504-507
Unapred formatirani prikaz citata
A. Aleksić, Analogija obuke zaposlenih i zadovoljstva korisnika u hotelijerstvu, International Scientific Conference Sinteza, 2015, doi:10.15308/Synthesis-2015-504-507