Kompleksnost turističkog proizvoda kao faktor konkurentnosti banjskih destinacija
Kompleksnost turističkog proizvoda kao faktor konkurentnosti banjskih destinacija
Autori:
Izdanje: Synthesis 2015 - International Scientific Conference of IT and Business-Related Research
Apstrakt:
Formiranje turističkog proizvoda predstavlja jedan od najvažnijih zadataka subjekata koji učestvuju u oblikovanju ponude konkretne destinacije. Uzimajući u obzir stalne promene potreba turističke tražnje, neophodno je ponuditi proizvod, koji će za turistu imati dodatnu vrednost. U cilju postizanja konkurentnosti na evropskom tržištu, banje Srbije se nalaze pred izazovom kreiranja integrisane turističke ponude. Prema tome, kompleksan proizvod banja Srbije, pored programa namenjenih lečenju i rehabilitaciji, sadržao bi i druge aktivnosti kako bi se obezbedio kvalitetan i autentičan doživljaj za turiste tokom boravka u destinaciji. Cilj ovog rada je da se na osnovu analize postojećeg stanja ukaže na mogućnost kreiranja kompleksnog proizvoda banja Srbije. U radu je izvršena i analiza turističkih proizvoda banja u okruženju, čiji bi model razvoja mogle da slede i srpske banje
Ključne reči: kompleksan turistički proizvod, banje, Srbija, destinacija, konkurentnost.
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@article{article, author = {M. Podovac and M. Jovanović Tončev}, title = {Kompleksnost turističkog proizvoda kao faktor konkurentnosti banjskih destinacija}, journal = {Synthesis 2015 - International Scientific Conference of IT and Business-Related Research}, year = 2015, doi = {10.15308/Synthesis-2015-499-503} }
RT Conference Proceedings A1 Milena Podovac A1 Melita Jovanović Tončev T1 Kompleksnost turističkog proizvoda kao faktor konkurentnosti banjskih destinacija AD International Scientific Conference Sinteza, Beograd, Srbija YR 2015 NO doi: 10.15308/Synthesis-2015-499-503
M. Podovac and M. Jovanović Tončev, Kompleksnost turističkog proizvoda kao faktor konkurentnosti banjskih destinacija, International Scientific Conference Sinteza, 2015, doi:10.15308/Synthesis-2015-499-503