LMS okruženje u funkciji realizacije ciljeva komunikativno-interaktivnog aspekta nastave stranih jezika

Izdanje: Synthesis 2015 - International Scientific Conference of IT and Business-Related Research

DOI: 10.15308/Synthesis-2015-166-170

Link: https://doi.org/10.15308/Synthesis-2015-166-170

Apstrakt:
U ovom radu su prikazana različita LMS-okruženja (Learning Management System) sa aspekta njihove funkcije u cilju adekvatne primene didaktičkih principa nastave stranih jezika. Zahtevi koji se postavljaju pred obrazovanje u XXI veku ne odnose se samo na obezbeđenje kvaliteta znanja i veština kao ishoda obrazovnog procesa, već i na sniženje troškova i veću dostupnost korisnicima. U skladu sa eksplorativnim, praktično orijentisanim, demokratičnim, ali i individualnim pristupom podučavanju i učenju, kako u nastavi stranih jezika, tako i u usavršavanju nastavnika, sve veću primenu nalaze i sistemi za upravljanje online učenjem. Međutim, uspešno korišćenje platformi za učenje podrazumeva ne samo poznavanje pojedinih funkcija alata koje one obuhvataju, već i vladanje metodama i tehnikama njihove adekvatne upotrebe radi ostvarenja ciljeva specifičnih za nastavu jezika. U radu je objašnjen pojam elektronskog učenja, analizirane su različite platforme za elektronsko učenje i njihovo funkcionisanje u odnosu na principe kreiranja online-zadataka, uloga sinhronih i asinhronih alata u kontekstu učenja stranih jezika kao i odgovarajuće metode tokom određenih faza nastavnog procesa.
Ključne reči: LMS, e-učenje, strani jezici, didaktički principi, alati za e-obrazovanje.

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@article{article,
  author  = {S. Urošević, B. Tešić, I. Damnjanović and L. Petronić Petrović}, 
  title   = {LMS okruženje u funkciji realizacije ciljeva komunikativno-interaktivnog aspekta nastave stranih jezika},
  journal = {Synthesis 2015 - International Scientific Conference of IT and Business-Related Research},
  year    = 2015,
  doi     = {10.15308/Synthesis-2015-166-170}
}
RefWorks Tagged format
RT Conference Proceedings
A1 Sonja Urošević
A1 Biljana Tešić
A1 Ivana Damnjanović
A1 Lora Petronić Petrović
T1 LMS okruženje u funkciji realizacije ciljeva komunikativno-interaktivnog aspekta nastave stranih jezika
AD International Scientific Conference Sinteza, Beograd, Srbija
YR 2015
NO doi: 10.15308/Synthesis-2015-166-170
Unapred formatirani prikaz citata
S. Urošević, B. Tešić, I. Damnjanović and L. Petronić Petrović, LMS okruženje u funkciji realizacije ciljeva komunikativno-interaktivnog aspekta nastave stranih jezika, International Scientific Conference Sinteza, 2015, doi:10.15308/Synthesis-2015-166-170