 
    LMS okruženje u funkciji realizacije ciljeva komunikativno-interaktivnog aspekta nastave stranih jezika
LMS okruženje u funkciji realizacije ciljeva komunikativno-interaktivnog aspekta nastave stranih jezika
            Autori:
            
                        
                
            
                        
                
            
                        
                
            
                        
                
            
                    
                Izdanje: Synthesis 2015 - International Scientific Conference of IT and Business-Related Research
            Apstrakt:
            
    
    
    
	
                U ovom radu su prikazana različita LMS-okruženja (Learning Management System) sa aspekta njihove funkcije u cilju adekvatne primene didaktičkih principa nastave stranih jezika. Zahtevi koji se postavljaju pred obrazovanje u XXI veku ne odnose se samo na obezbeđenje kvaliteta znanja i veština kao ishoda obrazovnog procesa, već i na sniženje troškova i veću dostupnost korisnicima. U skladu sa eksplorativnim, praktično orijentisanim, demokratičnim, ali i individualnim pristupom podučavanju i učenju, kako u nastavi stranih jezika, tako i u usavršavanju nastavnika, sve veću primenu nalaze i sistemi za upravljanje online učenjem. Međutim, uspešno korišćenje platformi za učenje podrazumeva ne samo poznavanje pojedinih funkcija alata koje one obuhvataju, već i vladanje metodama i tehnikama njihove adekvatne upotrebe radi ostvarenja ciljeva specifičnih za nastavu jezika. U radu je objašnjen pojam elektronskog učenja, analizirane su različite platforme za elektronsko učenje i njihovo funkcionisanje u odnosu na principe kreiranja online-zadataka, uloga sinhronih i asinhronih alata u kontekstu učenja stranih jezika kao i odgovarajuće metode tokom određenih faza nastavnog procesa.            
                            
                    Ključne reči: LMS, e-učenje, strani jezici, didaktički principi, alati za e-obrazovanje.
                
                    Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
		Preuzimanje citata:
		
		
BibTeX format
			
		RefWorks Tagged format
		
			
		Unapred formatirani prikaz citata
		
			
	
    
BibTeX format
@article{article,
  author  = {S. Urošević, B. Tešić, I. Damnjanović and L. Petronić Petrović}, 
  title   = {LMS okruženje u funkciji realizacije ciljeva komunikativno-interaktivnog aspekta nastave stranih jezika},
  journal = {Synthesis 2015 - International Scientific Conference of IT and Business-Related Research},
  year    = 2015,
  doi     = {10.15308/Synthesis-2015-166-170}
}
		RT Conference Proceedings A1 Sonja Urošević A1 Biljana Tešić A1 Ivana Damnjanović A1 Lora Petronić Petrović T1 LMS okruženje u funkciji realizacije ciljeva komunikativno-interaktivnog aspekta nastave stranih jezika AD International Scientific Conference Sinteza, Beograd, Srbija YR 2015 NO doi: 10.15308/Synthesis-2015-166-170
S. Urošević, B. Tešić, I. Damnjanović and L. Petronić Petrović, LMS okruženje u funkciji realizacije ciljeva komunikativno-interaktivnog aspekta nastave stranih jezika, International Scientific Conference Sinteza, 2015, doi:10.15308/Synthesis-2015-166-170