Od tradicionalnog ka elektronskom Word-of-mouth marketingu
Od tradicionalnog ka elektronskom Word-of-mouth marketingu
Autori:
Izdanje: Synthesis 2015 - International Scientific Conference of IT and Business-Related Research
Apstrakt:
Dok oglašavanje (advertising), kao instrument promocionog miksa, predstavlja plaćenu komunikaciju između poznatog privrednog subjekta i potencijalnih korisnika, word-of-mouth marketing predstavlja pozitivnu ili negativnu ličnu komunikaciju koja ima za cilj da potpomogne navedenu interakciju u okviru definisane marketinške strategije kompanije. U radu će biti analizirana evolucija word of mouth marketinga od tradicionalnog ka elektronskom. Hronološki će se prikazati istraživanja koja su ukazala na značaj i mogućnosti ovog vida komunikacije. Posebno će biti analiziran period nakon devedesetih godina XX veka kada je pojava Interneta doprinela uspostavljanju neprekidne, dugotrajnije, sveobuhvatnije, transparentnije, dugoročno efikasne komunikacije, kako između samih potrošača, tako i između potrošača i kreatora marketinških aktivnosti.
Ključne reči: word of mouth, tradicionalni word of mouth marketing, elektronski word of mouth marketing, preporuka prijatelja.
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@article{article, author = {M. Jovanović Tončev, M. Kostić and V. Džamić}, title = {Od tradicionalnog ka elektronskom Word-of-mouth marketingu}, journal = {Synthesis 2015 - International Scientific Conference of IT and Business-Related Research}, year = 2015, doi = {10.15308/Synthesis-2015-51-55} }
RT Conference Proceedings A1 Melita Jovanović Tončev A1 Marija Kostić A1 Vladimir Džamić T1 Od tradicionalnog ka elektronskom Word-of-mouth marketingu AD International Scientific Conference Sinteza, Beograd, Srbija YR 2015 NO doi: 10.15308/Synthesis-2015-51-55
M. Jovanović Tončev, M. Kostić and V. Džamić, Od tradicionalnog ka elektronskom Word-of-mouth marketingu, International Scientific Conference Sinteza, 2015, doi:10.15308/Synthesis-2015-51-55