 
    Ocenjivanje kvaliteta hotelskih usluga putem interneta
Ocenjivanje kvaliteta hotelskih usluga putem interneta
            Autori:
            
                        
                
            
                        
                
            
                        
                
            
                    
                Izdanje: Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide
            Apstrakt:
            
    
    
    
	
                Brojna istraživanja su ukazala na uticaj interneta, pre svega  specijalizovanih Web 2.0 portala, na poslovanje hotelskih preduzeća.  Neki od od najpoznatijih takvih portala su: Expedia, Booking.com, TripAdvisor i td.. Cilj ovog rada je da ukaže na to da je internet, kao globalna mreža i izvor opšteg znanja, veoma važan instrument kontrole, ocene i provere kvaliteta hotelskog proizvoda.  Takođe cilj je da se prikaže na koji  način su  predstavljeni  hoteli iz Srbije  na navedenim portalima. Rezultati sprovedenog istraživanja ukazuju na to da je u poslednjih nekoliko godina značajno porastao broj hotela iz Srbije na ovim portalima.            
                            
                    Ključne reči: internet, kontrola, kvalitet, hotelijerstvo
                
                    Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
		Preuzimanje citata:
		
		
BibTeX format
			
		RefWorks Tagged format
		
			
		Unapred formatirani prikaz citata
		
			
	
    
BibTeX format
@article{article,
  author  = {M. Knežević, D. Barjaktarović and P. Obradović}, 
  title   = {Ocenjivanje kvaliteta hotelskih usluga putem interneta},
  journal = {Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide},
  year    = 2014,
  doi     = {10.15308/sinteza-2014-767-771}
}
		RT Conference Proceedings A1 Miroslav Knežević A1 Dragoljub Barjaktarović A1 Predrag Obradović T1 Ocenjivanje kvaliteta hotelskih usluga putem interneta AD Međunarodna naučna konferencija Sinteza, Beograd, Srbija YR 2014 NO doi: 10.15308/sinteza-2014-767-771
M. Knežević, D. Barjaktarović and P. Obradović, Ocenjivanje kvaliteta hotelskih usluga putem interneta, Međunarodna naučna konferencija Sinteza, 2014, doi:10.15308/sinteza-2014-767-771