Ocenjivanje kvaliteta hotelskih usluga putem interneta

Izdanje: Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide

DOI: 10.15308/sinteza-2014-767-771

Link: https://doi.org/10.15308/sinteza-2014-767-771

Apstrakt:
Brojna istraživanja su ukazala na uticaj interneta, pre svega specijalizovanih Web 2.0 portala, na poslovanje hotelskih preduzeća. Neki od od najpoznatijih takvih portala su: Expedia, Booking.com, TripAdvisor i td.. Cilj ovog rada je da ukaže na to da je internet, kao globalna mreža i izvor opšteg znanja, veoma važan instrument kontrole, ocene i provere kvaliteta hotelskog proizvoda. Takođe cilj je da se prikaže na koji način su predstavljeni hoteli iz Srbije na navedenim portalima. Rezultati sprovedenog istraživanja ukazuju na to da je u poslednjih nekoliko godina značajno porastao broj hotela iz Srbije na ovim portalima.
Ključne reči: internet, kontrola, kvalitet, hotelijerstvo

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@article{article,
  author  = {M. Knežević, D. Barjaktarović and P. Obradović}, 
  title   = {Ocenjivanje kvaliteta hotelskih usluga putem interneta},
  journal = {Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide},
  year    = 2014,
  doi     = {10.15308/sinteza-2014-767-771}
}
RefWorks Tagged format
RT Conference Proceedings
A1 Miroslav Knežević
A1 Dragoljub Barjaktarović
A1 Predrag Obradović
T1 Ocenjivanje kvaliteta hotelskih usluga putem interneta
AD Međunarodna naučna konferencija Sinteza, Beograd, Srbija
YR 2014
NO doi: 10.15308/sinteza-2014-767-771
Unapred formatirani prikaz citata
M. Knežević, D. Barjaktarović and P. Obradović, Ocenjivanje kvaliteta hotelskih usluga putem interneta, Međunarodna naučna konferencija Sinteza, 2014, doi:10.15308/sinteza-2014-767-771