Ocenjivanje kvaliteta hotelskih usluga putem interneta
Ocenjivanje kvaliteta hotelskih usluga putem interneta
Autori:
Izdanje: Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide
Apstrakt:
Brojna istraživanja su ukazala na uticaj interneta, pre svega specijalizovanih Web 2.0 portala, na poslovanje hotelskih preduzeća. Neki od od najpoznatijih takvih portala su: Expedia, Booking.com, TripAdvisor i td.. Cilj ovog rada je da ukaže na to da je internet, kao globalna mreža i izvor opšteg znanja, veoma važan instrument kontrole, ocene i provere kvaliteta hotelskog proizvoda. Takođe cilj je da se prikaže na koji način su predstavljeni hoteli iz Srbije na navedenim portalima. Rezultati sprovedenog istraživanja ukazuju na to da je u poslednjih nekoliko godina značajno porastao broj hotela iz Srbije na ovim portalima.
Ključne reči: internet, kontrola, kvalitet, hotelijerstvo
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@article{article, author = {M. Knežević, D. Barjaktarović and P. Obradović}, title = {Ocenjivanje kvaliteta hotelskih usluga putem interneta}, journal = {Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide}, year = 2014, doi = {10.15308/sinteza-2014-767-771} }
RT Conference Proceedings A1 Miroslav Knežević A1 Dragoljub Barjaktarović A1 Predrag Obradović T1 Ocenjivanje kvaliteta hotelskih usluga putem interneta AD Međunarodna naučna konferencija Sinteza, Beograd, Srbija YR 2014 NO doi: 10.15308/sinteza-2014-767-771
M. Knežević, D. Barjaktarović and P. Obradović, Ocenjivanje kvaliteta hotelskih usluga putem interneta, Međunarodna naučna konferencija Sinteza, 2014, doi:10.15308/sinteza-2014-767-771