Sport i savremene tehnologije: Upotreba novih medija u sportu
Sport i savremene tehnologije: Upotreba novih medija u sportu
Autori:
Izdanje: Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide
Apstrakt:
Presudnu ulogu u promociji sporta kao fenomena koji je obeležio XX vek i čija popularnost svakodnevno pomera granice, imali su mediji masovnih komunikacija. Zahvaljujući razvoju elektronskih medija i ekspanziji novih komunikacionih tehnologija sport postaje planetarno dobro, a industrija sporta jedan od najunosnijih globalnih biznisa. U današnje vreme, sve značajniju ulogu u promociji sporta, razmeni informacija i prenošenju poruka imaju nove tehnologije i novi informacioni kanali: internet web portali, društvene mreže, mobilna telefonija i sl. Vodeći sportski klubovi su vrlo brzo shvatili značaj i mogućnosti novih medija, a posebno korišćenja društvenih mreža kao moderan, visoko prihvatljiv, interaktivan i kredibilan kanal komunikacije sa navijačima.
Ključne reči: sport, klubovi, mediji, internet, društvene mreže
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@article{article, author = {J. Šurbatović}, title = {Sport i savremene tehnologije: Upotreba novih medija u sportu}, journal = {Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide}, year = 2014, doi = {10.15308/sinteza-2014-160-165} }
RT Conference Proceedings A1 Jovan Šurbatović T1 Sport i savremene tehnologije: Upotreba novih medija u sportu AD Međunarodna naučna konferencija Sinteza, Beograd, Srbija YR 2014 NO doi: 10.15308/sinteza-2014-160-165
J. Šurbatović, Sport i savremene tehnologije: Upotreba novih medija u sportu, Međunarodna naučna konferencija Sinteza, 2014, doi:10.15308/sinteza-2014-160-165