Sport i savremene tehnologije: Upotreba novih medija u sportu

Izdanje: Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide

DOI: 10.15308/sinteza-2014-160-165

Link: https://doi.org/10.15308/sinteza-2014-160-165

Apstrakt:
Presudnu ulogu u promociji sporta kao fenomena koji je obeležio XX vek i čija popularnost svakodnevno pomera granice, imali su mediji masovnih komunikacija. Zahvaljujući razvoju elektronskih medija i ekspanziji novih komunikacionih tehnologija sport postaje planetarno dobro, a industrija sporta jedan od najunosnijih globalnih biznisa. U današnje vreme, sve značajniju ulogu u promociji sporta, razmeni informacija i prenošenju poruka imaju nove tehnologije i novi informacioni kanali: internet web portali, društvene mreže, mobilna telefonija i sl. Vodeći sportski klubovi su vrlo brzo shvatili značaj i mogućnosti novih medija, a posebno korišćenja društvenih mreža kao moderan, visoko prihvatljiv, interaktivan i kredibilan kanal komunikacije sa navijačima.
Ključne reči: sport, klubovi, mediji, internet, društvene mreže

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@article{article,
  author  = {J. Šurbatović}, 
  title   = {Sport i savremene tehnologije: Upotreba novih medija u sportu},
  journal = {Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide},
  year    = 2014,
  doi     = {10.15308/sinteza-2014-160-165}
}
RefWorks Tagged format
RT Conference Proceedings
A1 Jovan Šurbatović
T1 Sport i savremene tehnologije: Upotreba novih medija u sportu
AD Međunarodna naučna konferencija Sinteza, Beograd, Srbija
YR 2014
NO doi: 10.15308/sinteza-2014-160-165
Unapred formatirani prikaz citata
J. Šurbatović, Sport i savremene tehnologije: Upotreba novih medija u sportu, Međunarodna naučna konferencija Sinteza, 2014, doi:10.15308/sinteza-2014-160-165