Sport i masovne komunikacije

Izdanje: Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide

DOI: 10.15308/sinteza-2014-254-258

Link: https://doi.org/10.15308/sinteza-2014-254-258

Apstrakt:
Savremeno društvo karakteriše internacionalizacija i globalizacija, čija je osnova snažan razvoj informacionih tehnologija, telokomunikacija i transporta. To je, takiđe i društvo masovnih komunikacija u kojim egzistira i razvija se sport.

Za razliku od personalnih komunikacija, masovne komunikacije podrazumevaju moderne tehnologije na području TV-a, radija, štampe, Interneta i sl. One omogućavaju prenos, širenje i distribuciju informacija vazanih za sportske manifestacije. Navedeni mediji utiču na sport, ali i sportski događaji kao masovna pojava su plod punom medijskom pažnjom.

Internet kao veoma moćan komunikacioni medij, našao je svoju primenu i u oblasti sporta. Ta moć se najviše bazira na pružanju sadržaja i relevantnih informacija o dešavanjima u sportu.
Ključne reči: sport, masovne komunikacije, internet, sportske organizacije, mediji

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@article{article,
  author  = {R. Ilić and M. Sobek}, 
  title   = {Sport i masovne komunikacije},
  journal = {Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide},
  year    = 2014,
  doi     = {10.15308/sinteza-2014-254-258}
}
RefWorks Tagged format
RT Conference Proceedings
A1 Radovan Ilić
A1 Maja Sobek
T1 Sport i masovne komunikacije
AD Međunarodna naučna konferencija Sinteza, Beograd, Srbija
YR 2014
NO doi: 10.15308/sinteza-2014-254-258
Unapred formatirani prikaz citata
R. Ilić and M. Sobek, Sport i masovne komunikacije, Međunarodna naučna konferencija Sinteza, 2014, doi:10.15308/sinteza-2014-254-258