Dobre i lose strane sistema ucenja na daljinu: iskustva sa Moodle platformom
Dobre i lose strane sistema ucenja na daljinu: iskustva sa Moodle platformom
Autori:
Izdanje: Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide
Apstrakt:
U radu će biti opisan sistem za učenje na daljinu Moodle u Visokoj školi elektrotehnike i računarstva u Beogradu, na predmetu Elektrotehnika. Elektrotehnika je složeni predmet, koji sluša veliki broj studenata i kao takav pogodan je za analizu. Na osnovu višegodišnjeg iskustva primene sistema za učenje na daljinu biće prikazane dobre i loše strane ovakvog načina učenja, kao i statistička analiza prolaznosti studenata. Na osnovu sprovedene ankete, koja će biti prikazana, zaključeno je da su studenti zadovoljni ovakvim načinom učenja.
Ključne reči: Učenje na daljinu, Moodle, Elektrotehnika
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@article{article, author = {S. Krstić and M. Trifunović}, title = {Dobre i lose strane sistema ucenja na daljinu: iskustva sa Moodle platformom}, journal = {Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide}, year = 2014, doi = {10.15308/sinteza-2014-454-457} }
RT Conference Proceedings A1 Sonja Krstić A1 Miroslav Trifunović T1 Dobre i lose strane sistema ucenja na daljinu: iskustva sa Moodle platformom AD Međunarodna naučna konferencija Sinteza, Beograd, Srbija YR 2014 NO doi: 10.15308/sinteza-2014-454-457
S. Krstić and M. Trifunović, Dobre i lose strane sistema ucenja na daljinu: iskustva sa Moodle platformom, Međunarodna naučna konferencija Sinteza, 2014, doi:10.15308/sinteza-2014-454-457