Dobre i lose strane sistema ucenja na daljinu: iskustva sa Moodle platformom

Izdanje: Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide

DOI: 10.15308/sinteza-2014-454-457

Link: https://doi.org/10.15308/sinteza-2014-454-457

Apstrakt:
U radu će biti opisan sistem za učenje na daljinu Moodle u Visokoj školi elektrotehnike i računarstva u Beogradu, na predmetu Elektrotehnika. Elektrotehnika je složeni predmet, koji sluša veliki broj studenata i kao takav pogodan je za analizu. Na osnovu višegodišnjeg iskustva primene sistema za učenje na daljinu biće prikazane dobre i loše strane ovakvog načina učenja, kao i statistička analiza prolaznosti studenata. Na osnovu sprovedene ankete, koja će biti prikazana, zaključeno je da su studenti zadovoljni ovakvim načinom učenja.
Ključne reči: Učenje na daljinu, Moodle, Elektrotehnika

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@article{article,
  author  = {S. Krstić and M. Trifunović}, 
  title   = {Dobre i lose strane sistema ucenja na daljinu: iskustva sa Moodle platformom},
  journal = {Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide},
  year    = 2014,
  doi     = {10.15308/sinteza-2014-454-457}
}
RefWorks Tagged format
RT Conference Proceedings
A1 Sonja Krstić
A1 Miroslav Trifunović
T1 Dobre i lose strane sistema ucenja na daljinu: iskustva sa Moodle platformom
AD Međunarodna naučna konferencija Sinteza, Beograd, Srbija
YR 2014
NO doi: 10.15308/sinteza-2014-454-457
Unapred formatirani prikaz citata
S. Krstić and M. Trifunović, Dobre i lose strane sistema ucenja na daljinu: iskustva sa Moodle platformom, Međunarodna naučna konferencija Sinteza, 2014, doi:10.15308/sinteza-2014-454-457